לביית את החיה

אם אתם קוראים את השורות האלה אתם בטח מכירים כבר את האימון הפונקציונלי, אולי שמעתם עליו או אפילו חוויתם כמה כאלה, ואולי אתם כמונו אוהבים ומכורים אליו.

אתגר, שיפור בכל האספקטים הגופניים, גיוון ותחושת המסוגלות – כל אלה ועוד הפכו את האימון הפונקציונלי בעשור האחרון מאימון לא מוכר לשם דבר.

אז אחרי שנים של התפתחות וצמיחה הגיע הזמן לביית את החיה הפונקציונלית ולתת מסגרת ראויה לאימון שיש בו כמעט הכל.

אחרי שנים של נסיון בתחום אנחנו גאים להציג את המתחם הפונקציונלי האישי- יצרנו ״כלוב זהב״ לאימון שאנחנו כל כך אוהבים, חלל הבנוי מעמדות עבודה אישיות כשכל הספייס והציוד שאנחנו צריכים נמצאים בהישג ידינו. עשינו את זה מכמה טעמים: בראש ובראשונה, בעמדה האישית אין יותר צורך בפשרות לוגיסטיות בזמן האימון, ניתן לבנות אימונים לא על בסיס זמינות הציוד או על בסיס תחנות, אלא נטו לפי צרכים מקצועיים.

המתאמנים יכולים לחוות אימון יעיל ללא בזבוז זמן וסרבול במעברים בין תחנות והמאמנים יכולים להתאים את רמת הקושי בכל תרגול לכל מתאמן באופן אישי ובקלות.

עמדות העבודה האישיות נותנות לאימון הפונקציונלי את המקום לו הוא ראוי כאימון עם פוטנציאל לקידום תנועתי וגופני אינסופי וכזה שהשיטתיות בו היא מפתח לכיבוש יעדים אישיים.

הגיע הזמן לדור הבא של האימון הפונקציונלי וככאלה שהיו שם כשהוא עוד היה אנונימי, אנחנו שמחים להמשיך להוביל ולהתחדש תוך כדי שמירה על כל הטוב שכבר היה.

לביית את החיה